Tuesday 25 July 2017

KANGEN WATER & PIPER TUMERIC

🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾

Asslm semua... pagi ni nak kongsi pengalaman sesuatu yg sgt2 menarik dan sepatutnya semua org mesti tahu dan faham agar anda tahu bila anda sakit apa yg anda nak buat dan kenapa ia perlu dibuat utk anda elakkan kesakitan berterusan....

Saya ambil pengalaman diri sendiri dengan masalah sakit gigi dan sakit2 seumpamanya sbg bahan perbincangan.... baca dan ambil manafaat serta fahami betul2.... 

Melalui info ini juga saya nak mengajak semua org agar hari ini mesti cuba utk mengadakan set FIRST AID seumpama ini utk ada di setiap rumah apabila berlaku kes2 sebegini...

Apa FIRST AID tersebut....??? Simple je.... 

1. Air Kangen yg FRESH (pH 9.5, 11.5 dan 2.5 - dlm ertikata lebih baik adalah bg ada sebuah mesin kangen di rumah)
2. Piper Tumeric (produk berasaskan kunyit yg diproses. Kalau kunyit hidup tak jadi sebab kunyit hidup atau fresh utk benda lain).

Kenapa Air Kangen... sebab Antioxidant dan kenapa Piper Tumeric kerana Anti Inflammation...

Nanti saya jelaskan pasal Antioxidant dan Anti Inflammation kpd tubuh badan agar anda tahu kenapa ia penting bila kita sakit...

Baik pengalaman saya pd hari Jumaat lepas sebelah ptg nak ke malam saya ditimpa sakit gigi yg datang tiba2.. ini kerana ada gigi yg berlubang dan tampalannya terkeluar... sakit tu datang sikit2 dan bertambah2... siapa yg pernah sakit gigi dia tau macamana... 😊😊😊..

Bila terasa saja saya terus minum air kangen 9.5 dgn lebih byk sebab saya tahu badan dah heat up.. kemudian saya ambil 2.5 kumur beberapa kali.. lebih kurang dlm 30 minit saya ambil 2 biji Piper Tumeric...

Sblh malam saya ambil keputusan tidur awal nak mengelakkan kekurangan tidur dan takut tak boleh tidur.. sakit la katakan.. ubat pharmacology atau ubat farmasi saya tak ambil langsung sebab saya tahu ubat ini akan tinggalkan kesan -ve slps kita makan maupun sakit kita reda...

Tidur saya Alhamdulillah nyenyak dan bangun pagi sakit gigi hilang.. kenapa ia hilang nanti saya jelaskan..

Mujarap juga cara ni....

Kes kedua.... kelmarin hari Selasa ada org beli durian... apa lg makan la... dok lewat ptg agak terasa pulak nak sakit gigi... kot badan panas dan darah lonjak naik...

Sama spt sblm nya saya guna kaedah sama dan pd sblm malam sakit hilang... Alhamdulillah....

Rakan2 sekalian ada fakta pasal ini dan akan saya jelaskan nanti... bula kita tahu dan amalkan akan berikan kesan terbaik...

Jadi sediakan First Aid di rumah dan jgn biarkan kesakitan sehingga efek kpd tubuh badan anda serta organ2 sensitif kerana ini tidak bagus utk kesihatan anda jangka panjang...

Semua sakit blh diubati dan Air Kangen serta Tumeric adalah yg terbaik setakat hari ini saya jumpa... tidak menidakkan produk atau bahan lain namun ini byk kajian dan bukti...

Call saya kalau anda nak mesin dan kpd mereka yg ada mesin saya ucapkan syabas anda telah ambil langkah bijak.. 

Dan jgn lupa order Piper Tumeric utk simpanan anda atau anda amalkan pd peringkat awalan utk kembalikan sistem badan anda ke optimum dgn tingkatkan imunisasi tubuh badan anda... dan kemudiannya anda maintain atau ambil sesekali shj... sebab apabila badan anda dah optimum anda tak la kata perlu makan berterusan... stop dan makan sesekali utk boostingkan pd ketika perlu shj.. 

Jadi beli dan simpan Piper Tumeric di rumah... bukannnya mahal pun RM 45.00 utk 60 biji kapsul... pm saya utk saya hantar.. kos penghantaran dah siap kira dlm tu... satu keluarga boleh amalkan.. budak yg umur 2 tahun pun boleh ambil...

Jom Prevention better than Cure...

Change Your Life with Healthy Practise...

HNZL



No comments:

Post a Comment