Thursday 30 November 2017

RAMBUT UBAN KEMBALI ASAL

🔥🔥🔥💦💦💦💦🔥🔥🔥

Rambut Uban Kembali Ke Asal

Ini ada formula untuk kembalikan rambut anda yang beruban ke warna asal. Mudah dilakukan dan sangat efektif. Bahan semuanya adalah Natural dan sesuai untuk semua jenis rambut.

Anda akan kembali nampak muda dengan cara ini. Lalukan selalu dan dapatkan warna asal rambut anda serta akan kuatkan rambut anda.

Formula Pertama

1. Neem leaves extract
2. Jujube leaves extract
3. Kangen Beauty Water

Campurkan semua bahan dan kacau sehingga menjadi paste dan letakkan di kulit kepala serta biarkan dalam 10-15 minit untuk ia meresap masuk ke kulit kepala melalui akar rambut.. selepas itu basuh dan keringkan.

Formula Kedua

1. Indian gooseberry powder
2. Lemon

3. Kangen Beauty Water 

Sama juga campurkan semua bahan dan kacau sehingga menjadi paste dan letakkan di kulit kepala serta biarkan dalam 10-15 minit untuk ia meresap masuk ke kulit kepala melalui akar rambut.. selepas itu basuh dan keringkan.

Cuba dan anda akan puas hati dengan result nya nanti.. Anda akan dapat kuatkan rambut anda secara tidak langsung.. sekiranya rambut anda jenis yang berminyak maka gantikan Air kepada Kangen 9.5. (Guna air Kangen ye...air lain tak jadi sebab kuasa serapan dia tak ada macam Air Kangen.. 😜😜😜).

Kepada mereka yang dah berumur tu rajin2 la ya... boleh bg nampak muda sikit.. biar Cik Abang tengok kita ni dia pun lalu nak makan nasik... 😁😁😁...

HNZL 

No comments:

Post a Comment