Sunday 23 September 2018

PIPER TUMERIC FOR MIND & EMOTION

🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

PIPER TUMERIC UNTUK :--
👉🏻 Good memori
👉🏻 Mood yg baik
👉🏻 Penumpuan Otak yg lebih sharp

Curcumin dlm Piper Tumeric dpt membantu utk Memori, Mood dan Penumpuan Otak.
University of California baru-baru ini menerbitkan hasil kajian menarik mengenai manfaat curcumin dalam Piper Tumeric untuk ingatan, perasaan dan penumpuan. Jenis kombinasi yang digunakan dalam kajian ini gabungan dalam Piper Tumeric kerana "penyerapan yang lebih pantas dan kepekatan puncaknya." 

Kajian itu adalah kajian terkawal yg dikendalikan dgn 40 subjek antara umur 51 dan 84 selama 18 bulan. Peserta dalam kajian mempunyai masalah ingatan pada masa lalu. Ia adalah kajian pertama dari jenisnya dan hasilnya benar-benar mengujakan. Penambahbaikan yang ketara dalam ingatan, perhatian dan mood telah diperhatikan di kalangan sukarelawan yang mengambil Tumeric ini.

Penyelidik dalam kajian ini memberikan peserta dengan 90 miligram kapsul Tumeric dua kali sehari, untuk sejumlah 180 miligram sehari. Jika anda ingin mencubanya untuk diri sendiri, anda boleh guna Piper Tumeric kerana ianya sama spt yg digunakan dalam kajian tersebut. Walau bagaimanapun di dlm Piper Tumeric ia mengandungi 200mg yg sedikit lebih dr hasil kajian di mana pendapat yg mereka berikan dari hasil penemuan adalah sebaiknya digunakan 3 kapsul sekali ambil dalam 2 kali sehari bg kesan yg lebih baik.

Pembuktian hasil kajian mengesahkan terdapat peningkatan bagi peserta dlm proses mengingat serta memberikan penempuan disamping memberikan mood yg baik senantiasa.

Walluaklam...

HNZL

Rujukan dr "Memory and Brain Amyloid and Tau Effects of a Bioavailable Form of Curcumin in Non-Demented Adults...

No comments:

Post a Comment