Saturday 6 August 2016

7 TANDA DAN TAHAP BADAN ANDA BERASID

7 Tanda-tanda dan Peringkat-peringkat Badan Itulah Terlalu Berasid

Adalah badan anda tidak seimbang pH? Bagaimana anda tahu? Dr. Robert O. Young membincangkan tujuh tanda-tanda atau peringkat asidosis, atau peningkatan keasidan dalam darah. Mengetahui beberapa tanda-tanda amaran dan tahap yang berbeza asidosis supaya anda boleh cuba dan membalikkan trend! Mempelajari 7 tanda-tanda dan peringkat badan yang terlalu berasid!

Scott: Anda bercakap tentang menjadi berasid dan yang akhirnya membawa kepada kematian. Apakah beberapa bahaya di sepanjang jalan, walaupun, sudah terlalu berasid? Apakah antara langkah-langkah yang badan kita akan melalui?

Dr. Robert O. Muda: Nah, ada tujuh langkah, atau apa yang saya panggil tujuh peringkat.

1) Yang pertama adalah saya letih. Jika anda mengatakan bahawa, anda berada dalam peringkat pertama atau langkah satu asidosis.

2) Yang kedua adalah kerengsaan atau sensitiviti. Anda mungkin mempunyai alahan atau wabak kulit, jerawat. Ini adalah peringkat dua asidosis, atau langkah dua.

3) Peringkat tiga adalah apabila anda mula sentiasa penjelasan tekak atau batuk anda. Badan anda sebenarnya meneutralkan asid atau buffering asid, menghasilkan lendir melekit. Ini adalah peringkat tiga asidosis, atau langkah tiga.

4) Langkah keempat adalah apabila anda berada dalam keadaan radang. Anda tidak boleh berada dalam keadaan radang atau mengalami kesakitan tanpa asid.

5) Peringkat lima adalah apabila asid yang anda perlu menghapuskan menjadi keras. Ini adalah apabila ia membina pada dinding arteri dan menetapkan peringkat untuk strok. Kebanyakan orang yang berada dalam peringkat pemejalan boleh menyemak bahawa dengan menguji kolesterol mereka, kerana kenaikan kolesterol di hadapan keasidan untuk penampan asid berlebihan untuk melindungi organ-organ yang mengekalkan kehidupan. Ia bukan kolesterol yang tidak baik. Ia cuba untuk melindungi anda terhadap gaya hidup berasid miskin dan pilihan pemakanan.

6) Langkah enam adalah ulcerations, dan akhirnya,

7) Langkah tujuh adalah degenerasi. Sekarang anda telah disahkan menghidap kanser atau kencing manis, atau yang degeneratif atau osteoporosis, satu keadaan degeneratif itu adalah pantulan daripada apa yang anda makan, apa yang anda minum, dan apa yang anda fikirkan.

No comments:

Post a Comment