Thursday 11 August 2016

TEKANAN DARAH RENDAH

Tekanan Darah Rendah... Adakah ianya membahayakan...???

Image result for masalah darah rendah

Kebanyakan kita tahu berkenaan tekanan darah tinggi. Rata-ratanya orang mempunyai masalah ini dan tidak dapat mengawalnya yang berakhir dengan pengambilan ubat darah tinggi yang tidak ada penyudahnya.

Bagaimana pula tekanan darah rendah?

Image result for kangen water help low blood pressure

Prof. Dr Cristopher Manias menjelaskan mereka yang menderita tekanan darah rendah memiliki kelemahan pada organ saraf yang berkerja di luar kawalan diri. Mereka sering pengsan ketika berdiri, setelah makan atau setelah melakukan aktiviti ringan.

Informasi dari  At-taqrir al-Ilmi juga menegaskan bahawa organ-organ saraf yang berada di luar kawalan kita itulah yang bertanggungjawab untuk mengatur seluruh fungsi organ tubuh tanpa kita sedari seperti tekanan darah, degup jantung, peluh dan lainnya.


Terdapat 14 keadaan berbeza pada individu yang mengalami tekanan darah rendah. Mereka hilang kestabilan dan kawalan tekanan darah. Tekanan darah mereka lagsung tidak stabil ketika mereka berdiri.

Image result for kangen water help low blood pressure

Minum air putih ATAU minum AIR KANGEN.... ia dapat membantu individu yang mengalami tekanan darah rendah umumnya orang yang mengalami tekanan darah rendah akan berasa sedikit pitam apabila berdiri setelah duduk dalam masa yang lama.

Para penyelidik dari Fakulti Imperial Colent London mereka menyarankan individu yang mengalami masalah tersebut agar minum 2 gelas air putih setiap hari kerana ia dapat membantu mengatur semula tekanan darah.

Baca link ini.....  http://www.surfertoday.com/surfing/12972-why-should-surfers-drink-more-water


InsyaAllah dengan pengamalan Air Kangen akan dapat menstrukturkan darah anda hanya dalam masa 12 minit sahaja dan ini sangat-sangat membantu kepada permasalahan yang anda hadapi.

Lihat dan buka video ini ......  https://www.youtube.com/watch?v=q52t68Q2aHw



Image result for kangen structured blood 

Amalkan Air Kangen.....

Image result for kangen water help low blood pressure 

Rujukan tambahan anda boleh dapatkan di sini.... http://darahrendah.org/
 

No comments:

Post a Comment