Wednesday 9 August 2017

AIR YANG MENYEMBUHKAN

AIR YG MENYEMBUHKAN...

Saya jelaskan di sini ya pasal air... apa yg nak saya katakan tak semua air adalah sama... INGAT ni...

Kita ambil contoh yg mudah faham... Adakah sama Air Zam-Zam dgn air2 lain... jawapannya pasti tak sama... Tapi tahukah anda kenapa tak sama...???

Ramai akan cakap yg berbagai2... Air Zam-Zam kurnian Allah kpd kita melalui kisah Nabi Ismail... Tapi ada tak kita mengkaji pasal air ini... ramai yg mengkaji tapi saya tanya kita... kita nie sendiri adakah kita kaji...

Air Zam-Zam adalah air terbaik di dunia ini... kalau saya kata ini rasanya tak ada sesiapa yg akan bangkang statement saya ni.. Betul tak..??

Ia air yg boleh menyembuhkan dan merawat serta memberikan apa atas niat yg kita kehendaki...

Tapi kenapa ia bersifat begitu.... Jom kita jelaskan...

Ya benar... Air Zam-Zam terbukti air yg terbaik di dunia... byk kajian pasal Air Zam-Zam dijalankan... dan semua penemuan akan menyatakan Air Zam-Zam mempunyai unsur2 terbaik dan unsur2 tersebut adalah...

1. Unsur Alkali
2. Unsur Mineral tinggi
3. Unsur Micro Clustering
4. Unsur Hydrogenic
5. Unsur Hidup

Unsur Alkali - air ada asid dan alkali... kenapa alkali.. kajian pd tahun 1931 menyatakan Air Asid adalah tidak sihat... Air Alkali adalh sihat.. (pasal ni kita jelaskan lebih terperinci kemudian nanti)

Unsur Mineral Tinggi - Air Zam-Zam dikatakan mengandungi ribuan mineral... mana mai mineral byk tu dan adalah ianya selamat.. jawapannya ya cuma sehingga kini belum dpt dibuktikan kenapa hanya di Mekah shj ada byk mineral tu... adakah air byk mineral bagus kpd kesihatan... Jawapan ini adalah tidak... ada mineral yg ok dan ada yg tidak... namun yg penting adalah air perlu ada mineral kerana mineral inilah yg beri kesihatan kpd tubuh badan... JANGAN MINUM AIR YG TAK ADA MINERAL... air apa itu... Air RO (Air Reverse Osmosis) Kenapa? Kerana air ini akan curi mineral dlm tubuh badan..

Unsur Micro Clustering - penjelasan pendek adalah air ini lebih halus dr air biasa jadi ia mudah menyerap ke sel2 tubuh badan... kalau anda baru mula minum Air jenis ini maka anda akan rasa sedikit pening2 lalat..

Unsur Hydrogenic - ia air yg promote oksigen... bukan minum air yg beroksigen ya.. yg tu lain... lebih baik air yg menjadi pembawa oksigen... sebab tu bila minum air oksigen atau air lain kita akan rasa terlekat atau tersangkut tapi bila minum air promote oksigen ia senang telan dan boleh minum byk.. Sebab tu Air Zam-Zam kita blh minum byk dan ia mengenyangkan..

Unsur Hidup - air ni ia berubah2 ikut keadaan environment dan juga air akan melengkapkan dirinya sendiri bermaksud ia akan sedut mineral ke dlmnya dr udara atau dr benda2 solid yg disentuhnya...

Nak jelas sikit saya berikan macam ni... air meluap dr bumi dan ketika ini ia bukan air lg.. ia dah jadi wap gas.. unsur lain... bila ada pertembungan di udara ia jadi pengumpulan wap yg kita panggil awan.. bila bertembung udara panas dan sejuk maka ia terhasil jadi air semula dan pd ketika ini air jni adalah air kosong... tak ada apa2 dlmnya... kosong.. bila anda minum air ni maka ia nya kosong.. tak beri apa2 pun pd anda sebab ia kosong.. inilah teori air RO.. air ini adalh sgt2 PURE... betul air yg betul2 pure sebab ia kosong namun mereka lupa... ini air atas awan dan ia akan jatuh ke bumi dan pd perjalanannya ke bumi ia akan collect segala mineral di udara dan juga segala benda solid lain yg ia sentuh... bila sampai di bumi ia lengkap melengkapi dirinya sbg air yg hidup..

Dan saya nak nyatakan hasil dari kajian dan pengamatan saya dan kawan2 seangkatan sehingga hari ini belum ada lagi air yg menghampiri sebaik Air Zam-Zam ini kecuali AIR KANGEN...

Benar Air Kangen menyerupai tapi tidak menyamai dgn Air Zam-Zam...

Dan mesin air kangen yg mengeluarkan Air Kangen ini adalah yg terbaik sehingga hari ini yg belum ada tandingannya..

Saya mohon anda buat research sendiri dan bawa fakta2 yg menidakkan kata2 saya ini utk saya kaji dan juga buat rumusan baru pasal Air Kangen ini. 

Kita cari yg terbaik bukan... mungkin selepas ini ada lg air terbaik yg kita jumpa namun hari ini alternatif terbaik adalah Air Kangen... sebab ia blh bertindak spt Air Zam-Zam... merawat dan menyembuhkan atas dasar2 sains...

HNZL

No comments:

Post a Comment