Sunday 15 October 2017

UBAT NATURAL TAK BERKESAN?

Asslm semua..

Pagi ni nak sentuh sikit pasal ubat2an yg berasaskan Neutral atau jenis herba atau seumpamanya. Yg lebih jelas bukan ubat dr sumber kimia atau ubatan hospital.

Ada yg pm menyatakan bila makan ubatan herba ini tak baik sakit pun..... saya tanya berapa lama makan.. ada yg bg tau sebulan... 😡😡😡...

Makan sebulan dah nak baik sakit yg bertahun2 dah menginap dlm badan. Jadi dia kata ubat tak ada kesan.

Saya nak jelaskan di sini.... ubatan jenis supplement Natural akan ambil masa berbulan2 utk dpt kesan yg optimum... jadi jgn hanya makan sebulan kemudian dah nak complain tak dak kesan. 

Actually nak tahu kesan kita harus buat biodiversity tubuh badan kerana kebykan produk yg Natural akan bertindak secara perlahan namun ia merawat seluruh tubuh badan dan bukan setakat penyakit tersebut shj. 

Jadi dgn test darah anda akan tahu keberkesanannya cuma ada ketikanya anda perlu ambil beberapa jenis Supplement lain utk bertindak bersama bg merawat masalah anda.

Dari segi lain pula anda kena diagnose dulu diri anda nak tahu apa permasalahan yg sebenar.

Contoh katakan anda sakit di sendi kaki. Kalau umur dah tua pasti kesimpulan kerana masalah tulang osteoporosis atau kelenjar dah haus atau kerana masalah urat...

Tahu tak anda di sini ada byk kemungkinan lain spt buah pinggang, hati hempedu, saluran darah, jantung dan berbagai lg. Jadi di sini anda harus juga diagnose utk ketahui secara umum permasalahan ini..

Kekadang kerana kekurangan  atau kelebihan Vitamin / Micro Micro Mineral tertentu juga membuat sakit berlaku.. ini lebih teruk lg.... bagaimana kita nak tahu.

Jadi apa perlu anda buat dgn situasi ini... saya akan jelaskan dgn lebih terperinci lg nanti cuma paling mudah panduan adalah spt berikut...

Yg pertama anda ambil supplement yg kuatkan immune tubuh badan anda supaya ia blh merawat secara natural. Sure dgn cara ni akan ambil masa. Yg kedua anda cari juga produk yg betul2 utk tindakan  masalah yg anda hadapi shj.... jgn ambil yg satu produk blh buat semua.. ini tak betul kecuali ia adalah jenis baiki immune... ini ya betul tapi spt kata tadi ia akan ambil masa.. Yg ketiga gunakan air yg betul utk merawat sakit anda ini kerana secara keseluruhan perawatan adalah datang dr cecair. Tubuh badan kita adalah 70% air. Jadi air yg betul akan dpt membantu merawat tubuh badan dgn cepat juga utk memudahkan pencernaan serta sbg transport baik Supplement yg kita ambil tersebut. So air apa yg baik? Air yg ada sumber penyembuhan... mengandungi 3 unsur penting - a). Antioxidant (lambat penuaan) b). Micro Clustering Cell (sel halus) c). Alkali.

Air yg terbaik adalah Air Kangen....

Kesimpulannya makan Natural produk akan ambil masa panjang utk kesan optimum... kekadang healing crisis panjang.. jadi macamana nak tahu ini.... nanti saya jelaskan.

Buat macam ni sbg asas utk tahu adakah produk tu berkesan atau tidak kpd kita dan teruskan sehingga kita tahu sendiri kesan tindakannya.

7 hari - proses healing crisis.. kena pandai tahu apa yg berlaku.
30 hari - ada tanda perubahan pd diri secara minimal. Contoh rasa lebih kuat tak mengantuk lebih fresh.
60 hari - dah ada tanda2 sakit berkurangan
90 hari - rasa sakit lebih berkurangan
120 hari - macam sakit dah tak ada..
Seterusnya adalah proses maintenance yg kita harus ambil agat sakit tidak datang kembali.

Jadi agak lamakan... cuma anda harus tahu dan benar2 yakin dgn produk yg anda ambil. Dan ada ketikanya anda harus tambah produk pd hari2 tertentu utk boosting... 

Namun apa pun anda perlu rehat dr ambil produk2 ini sebaiknya 3-5 hari slps 60 hari utk beri tubuh badan adjust kembali secara natural.

So jgn makan produk setakat 1-2 botol atau kotak shj.. it not work on total result... monitor betul2 baru kita tahu... dan pastikan betul2 produk yg kita nak ambil itu adalah produk yg betul.

Saya ada alat utk check kesihatan secara Natural dari hujung rambut hingga hujung kaki. Secara asas ia akan berikan 34 report utk semua anggota badan dan report ni kita blh tahu kondisi kesihatan anda secara umum.. yg terbaik bila anda nak makan sesuatu ubat kita test dulu dan kemudian selepas seminggu kita test balik dan tgk ada kesan tak ubat ni kpd anda.

Blh set appointment kalau ada minat... check dgn mesin tak mahal RM 15.00 je.. yg mahal konsultansinya... 😆😆😆...

Amalkan pengambilan ubat betul..

HNZL

No comments:

Post a Comment