Sunday 26 January 2020

CANTIK DENGAN TERAPI OKSIGEN

๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆCANTIK DENGAN TERAPI OKSIGEN๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ

Haaa.... tajuk menarikkan....kan..... ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ terutama kepada wanita yang mementingkan kecantikan diri tak kurang juga untuk lelaki yang mahu menjaga penampilan. Lelaki ni kurang sikit nak ambil kisah pasal kecantikan namun penjagaan kulit juga sangat penting untuk kesihatan menyeluruh. Jom kita baca beberapa fakta dalam tulisan ini semoga anda akan dapat ilmu pasal kecantikan ke arah kesihatan...

Perkara yang paling kita semua ketahui apabila semakin bertambah usia akan membuatkan kulit wajah memerlukan penjagaan lebih rapi terutama bagi mereka yang sering terdedah dengan cuaca panas, penyaman udara dan udara kurang bersih.

Selain itu kemasukan oksigen dan pengambilan makanan nutrien untuk kulit yang semakin berkurang juga boleh menyebabkan dehidrasi kulit.

Bagi wanita yang mementingkan penampilan diri perkara ini sering menjadi kebimbangan utama mereka. Ini kerana masalah seperti cela hitam, jerawat, kulit kusam dan pigmentasi bukan sekadar menjejaskan penampilan malah menghakis keyakinan diri.

Tanda kulit kekurangan oksigen apabila timbul kedut halus dan kulit tampak kusam yang seharusnya diberi perhatian.

Seiring perkembangan zaman banyak pusat kecantikan menawarkan pelbagai rawatan wajah menggunakan teknologi tinggi tanpa memerlukan suntikan atau prosedur menyakitkan atau membelanjakan ribuan ringgit untuk kelihatan menawan.

Namun ada kaedah mudah dan tidak menggunakan belanja yang banyak adalah salah satu terapi yang baik untuk meremajakan kulit adalah dengan rawatan oksigen. Prosedur bukan perubatan ini tidak memerlukan suntikan atau penggunaan sebarang bahan kimia.

Ramai pakar perubatan dan kecantikan berkata rawatan oksigen amat efektif untuk merawat kulit kusam, tidak bermaya dan kering yang sesuai dilakukan semua peringkat usia.

*Oksigen mampu merangsang pernafasan kulit. Dengan bertambahnya bekalan oksigen pada kulit dan tubuh... metabolisme tubuh akan terangsang untuk menghilangkan kesan toksin dan radikal bebas serta dapat melancarkan regenerasi sel.*

Oksigen juga mampu merangsang tumbuhnya sel kulit baru yang menjadikan kulit akan kelihatan lebih muda dan cerah. Oksigen mampu melancar peredaran darah di bawah kulit. Ia membuatkan kulit wajah menjadi lebih lembap dan mulus, kulit wajah lebih bercahaya, bersih dan tampak muda kembali.

Oksigen yang digunakan biasanya ditambah dengan beberapa suplemen yang baik untuk membantu keberkesanan dengan lebih baik dan cepat menjadikan kulit kekal anjal dan mengurang atau menghilangkan garis halus dan kedutan pada wajah. Piper Turmeric, UKON, Black C dan MyNutre adalah antara Supplement baik untuk kulit dan kesihatan. 

Di samping ini juga elemen penting lain adalah air yang anda minum yang seharusnya mencukupi serta yang dapat memberikan Antioxsidant tinggi kepada tubuh badan adalah juga penyumbang penting. Gunakan Air Kangen 9.5 untuk minum sebagai Antioxsidant tinggi. Air Kangen 6.0 gunakan untuk spray keseluruh kulit untuk kecantikan. Antioxsidant Air Kangen segelas fresh sebaik diambil dari mesin kangen dapat dibandingkan dengan makan 5kg Brocoli.

Mesin Oksigen hari ini sudah available dengan harga mampu milik anda tidak lagi seperti dahulu yang harga mencecah paling kurang RM 5,000.00 tetapi hari ini hanya RM 2,500.00 sahaja. PM saya untuk bantu anda memiliki mesin kesihatan ini. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Amalkan yang terbaik untuk kecantikan dan kesihatan diri anda....

Wallahuaklam...

HNZL
✨Memanafaatkan Ilmu✨

No comments:

Post a Comment