Saturday 18 May 2019

MASALAH KELAKIAN - Part Two

πŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒπŸƒ

PERMASALAHAN KELAKIAN SATU NIGHTMARE…. Part Two….

Alhamdulillah dapat juga menulis pada hari ini… mohon maaf ramai yang pm saya dan saya katakan tunggu Part 2 untuk beri lebih kefahaman permasalahan lelaki ini.

Menyambung kepada permasalahan lelaki masakini yang banyak kes timbul bila permasalahan hubungan kelamin lebih berpunca daripada suami yang enggan bekerjasama menjalani pemeriksaan, menyebabkan rumah tangga sunyi sepi dan isteri terpaksa berdepan pelbagai tekanan emosi. Kesian si Isteri…..πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜” Anda Lelaki tak rasa bersalah ke…. Aisy…aisy…πŸ€“πŸ€“πŸ€“

Mengenai masalah kesuburan, ramai menganggapnya sebagai masalah wanita, sedangkan realitinya hampir 50% masalah membabitkan lelaki, walaupun rata-rata cuba menafikan hakikat ini. Biasa la Ego kan… 

Bukan itu sahaja gangguan masalah seperti kanser testis juga telah meningkat dari semasa ke semasa, sementara banyak kajian di Eropah mendapati bahawa jumlah sperma turun menjunam seperti payung terjun yang gagal fungsinya. Free fall….. 🀭🀭🀭

Ini memang soalan yang sukar dijawab. Penurunan paras testosteron hampir pasti dikaitkan dengan kadar obesiti yang lebih tinggi zaman ini (yang menyekat testosteron) dan kadar merokok (kerana nikotin merencatkan enzim aromatase iaitu bahan penghasilan hormon estrogen). Juga peningkatan pendedahan kepada toksin alam sekitar, seperti racun perosak, parabens, dan bahan kimia yang biasa dalam produk harian seperti phthalates dan bisphenol A. 

Semua ini meningkatkan serangan radikal bebas yang merosakkan sel-sel badan seperti sel sperma, sekaligus akan mengurangkan tahap kehebatan dan kesuburan lelaki. Sperma yang berkualiti akan meningkatkan peluang untuk zakar bertahan lama dan meningkatkan prestasi hubungan kelamin. Kegagalan menghasilkan benih berkualiti, kurang pekat, tak cukup komposisi & lemah akan menggagalkankan proses hubungan suami isteri.

Tambahan lagi, cara hidup lelaki kini yang lebih cenderung untuk menjadi seorang PEKERJA OFIS, jadi mereka tidak perlu kuat secara fizikal seperti generasi sebelumnya. Maka ini memberi kesan kepada kebolehan seksual mereka juga! Geng Lelaki kena juga bersenam sedikit sebanyak untuk kekal momentum diri fizikal sihat. Kena juga kuat di ranjang.... Oppps.... πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

Sebab itulah kita faham kenapa ramai mereka yang TAKSUB dengan ubat ubatan herba tradisional atau #ubatkuat untuk meningkatkan #tenagabatin tanpa mengambil kira tentang KEMUDARATAN atau bakal berlaku.

Pengguna yang terlalu taksub dengan ubat perangsang seks dan sanggup membayar harga tinggi menyebabkan pelbagai jenama ubat haram muncul di pasaran. Sebenarnya, setiap bahan kimia ada kegunaannya, tetapi hendaklah dalam sukatan betul. Ubat tradisional tidak boleh dicampurkan dengan bahan kimia lain kerana mengundang bahaya kepada pengguna. Ini akan beri kesan reaksi yang lebih bahaya. Ingat ini kesan reaksi kesihatan lain akan terlibat dalam pengambilan yang tidak dikawal. Baru-baru ni pun dah ada kita dengar ubat diharamkan sebab permasalah campuran bahan terlarang dan tambahan lagi dengan herba traditional yang beri kesan lain serta permasalahan lain..

Penggunaan bahan kimia seperti sildenafil, tadalafil dan analog sildenafil dalam jumlah tinggi pada ubat perangsang seks boleh memberi kesan negatif seperti degupan jantung bertambah kencang dan tekanan darah meningkat, terutama bagi yang mempunyai penyakit darah tinggi serta kencing manis. 

Sildenafil, tadalafil, analog sildenafil adalah bahan yang sering digunakan dalam ubat kuat kerana keberkesanannya. Bagaimanapun, analog sildenafil iaitu satu bentuk kimia yang asalnya daripada sildenafil mempunyai kesan lebih cepat, namun *KESAN MUDARATNYA JUGA LEBIH CEPAT dan BOLEH MENGAGALKAN KEYAKINAN KELELAKIAN ANDA DALAM JANGKA PANJANG*. 

Lelaki yang mengalami masalah mati pucuk atau ingin mencuba ubat mengandungi bahan itu perlu berhati hati serta diminta atau dinasihatkan mendapatkan nasihat doktor terlebih dulu. Doktor tidak akan memberi kebenaran sembarangan kalau individu terbabit tidak mempunyai disfungsi erektil. 

JADI, APAKAH SOLUSI TERBAIKNYA? Kita sambung Part 3 lah pulak ye… πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡

Seperti yang saya perkatakan ada produk yang sangat baik dan mendapat tempat yang baik dalam Perubatan Moden yang boleh kita amalkan. Kalau nak boleh pm saya untuk ini dan ambil ini dahulu dan lihat keberkesanannya untuk merawat kelakian anda dengan lebih baik lagi. Part 3 akan saya ceritakan pasal produk ini InsyaAllah… 

Yg booster akan saya ajari kepada yang ambil produk yang pertama dan ini lebih baik lagi dari produk-produk herba yang guna pakai bahan-bahan terlarang dan lebih baik lagi dari Viagra…. Haaaaa…kaum lelaki anda pasti nak yang ni dan pada kaum hawa anda kena buat untuk kaum lelaki formulasi ini sebab kena buat sendiri… pasti yang manafaatnya kepada kaum hawa lebih lagi… Kalau biar kat kaum Adam takut depa malas buat formula ini.. Mai pm saya kepada yang ambil produk pertama untuk dapat formula produk kedua…. 

Sabar-sabar ya…. Baca bagi faham ya…. Ilmu itu penting... produk ni kita faham dari ilmu baru kesan nya akan lebih bermakna.... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Wallluaklam….

HNZL

No comments:

Post a Comment