Friday 10 May 2019

MYNUTRE PROGRAM TERAPI KESIHATAN

🌹PRODUK BARU MICRONUTRIENT - MYNUTRE🌹



TERAPI PENGAMBILAN – PROGRAM MYNUTRE

Hari 1 – 15 – MyNutreBasic (1 biji pagi 1 biji malam)

Hari 1 – 15 – Piper Turmeric (2 biji pagi dan 2 biji malam)

Hari 7 – Zentel (2 biji sekali makan)

Hari ke 16 dan seterusnya – Piper Turmeric (2 biji pagi sahaja)

Hari 16 dan seterusnya – MyNutreActive (1 biji pagi sahaja)



*MYNUTRE PACKAGE TRIAL PACK*

(1) MyNutreBasic – Perlu di ambil produk ini dahulu setiap pagi sebelum makan apa-apa. Ia produk asas yang semua perlu ambil pada peringkat awalan untuk mengoptimakan kesihatan dengan memberikan efek baik secara umum. Ia menyeimbangkan MicroNutrient yang kurang dalam tubuh badan. Kena ambil MyNutreBasic ini dahulu untuk regulate tubuh badan peringkat awalan sebelum ambil MyNutreActive sekiranya hendak upgrade ke yang lebih tinggi.



(2) Piper Turmeric – Purifying tubuh badan atau rejuvenises anggota dalaman. Kuatkan immune sistem tubuh badan dahulu. Kita ambil Piper Turmeric bersama sebaik selepas MyNutreBasic kerana ia adalah untuk memberikan efek yang lebih baik secara tidak langsung. Ia memberikan penyediaan kepada tubuh badan untuk menyeimbangkan apa yang tidak cukup dalam tubuh badan. Ia juga satu persediaan untuk berikan MicroNutrient MyNutre lebih efektif diserap oleh sel-sel tubuh badan. Piper Turmeric adalah produk yang boleh enhance keberkesanan produk lain dan di sini ia akan bantu keberkesanan MyNutreBasic yang diambil sebelumnya. Ini adalah antara kelebihan produk Piper Turmeric. Dan ia juga baik apabila diambil selepas MyNutreActive.



(3) MyNutreActive - adalah lebih spesifik kepada pesakit dan penyakit yang agak lebih khusus atau untuk lihat samada kita ada masalah atau tidak. Dengan mengambil produk ini kita akan dapat kesan dengan lebih baik permasalahan tubuh badan disamping ia akan merawat secara tidak langsung. Kalau ada sakit lama ia akan tunjuk dan di sini ia secara tidak langsung akan menyembuhkan sakit atau permasalah kesihatan yang dihadapi. Ia bertindak dengan lebih spesifik merawat permasalahan. Kepada yang tidak ada symptom penyakit ini adalah sesuatu yang baik untuk pencegahan awalan atas kekurangan Nutrient dalam tubuh badan dan ia kuatkan sistem dalaman. Sangat disyorkan ambil selepas amalan MyNutreBasic.



(4) Zentel – asasnya ia adalah ubat cacing. Kenapa kena makan ubat cacing pula? Kerana yang pertamanya dalam tubuh badan kita berkemungkinan ada banyak parasite dan kita nak hilangkan parasite ini kena makan Zentel. Ia adalah produk terbaik untuk tujuan ini. Ia pernah viral pada tahun 2016 (lihat link ini https://lelakisihat.com/201610426/ dan link ini http://zakiiyah.blogspot.com/2011/01/zentel-terbaik.html). Ia menjadi ubat yang dicari untuk selesaikan banyak masalah parasite dalam badan.



Kenapa kita kena selesaikan masalah parasite dalam tubuh badan? Sebab utamanya kerana ia adalah salah satu punca kekurangan MicroNutrient dalam tubuh badan. Parasite ini yang makan semua Nutrent Vitamin dan Mineral dalam badan yang menyebabkan kita kekurangan bahan-bahan ini. Jadi kita kena buang parasite ini.

Bukankah kanak-kanak sahaja yang ada masalah ini? Jawapannya tidak. Orang dewasa pun ada masalah sama tetapi jenis yang lebih berbeza dengan situasi kanak-kanak.

Dengan menyelesaikan masalah ini maka kita akan lebih cepat dapat result dan barulah apa yang kita ambil akan dapat optimumkan pengambilan sesuatu produk. Ada banyak kemungkinan kita makan produk-produk kesihatan namun ia tidak memberikan kesan apa-apa kepada kesihatan kita kerana parasite ni yang dah makan benda-benda baik ini dan ia membiak dalam tubuh badan kita sebagai perumah. Bayangkan anda ada banyak parasite ini dalam tubuh badan anda. Inilah salah satu punca anda tidak sihat.

Ianya tidak perlu untuk makan selalu cuma memadai dengan sekali makan dalam paling kurang 2 kali setahun cukup untuk jaga kesihatan tapi kalau kesihatan bermasalah dicadangkan sehingga 3 bulan sekali kena ambil ia.

Semua 4 jenis produk ini akan berikan efek untuk sebulan pengambilan eklusif. Dengan kombinasi ini kami percaya melengkapi persediaan tubuh badan anda untuk merawat penyakit atau sakit dengan lebih efektif dan berkesan. Cuba amalkan dan lihat apa perkembangan yang anda akan perolehi dalam masa 7 hari, 15 hari, 30 hari dan selepasnya. InsyaAllah anda akan rasa lebih sihat dan kepada yang ada masalah kesihatan maka anda akan lebih menghargainya.  

No comments:

Post a Comment