Friday 10 May 2019

MYNUTRE TERAPI KESIHATAN CADANGAN PENGAMBILAN PROTOKOL


*CADANGAN TERAPI KESIHATAN*

*PROGRAM SIHAT PRODUK MICRONUTRIENT MYNUTRE*



Harian…
1. Makan 1 biji MyNutreBasic dengan air masak suam atau air kangen pH 7.0 sebaik bangun tidur dan pastikan perut masih kosong.

2. Selepas 15 minit makan Piper Turmeric 2 biji dengan air masak suam atau lebih baik dengan Air Kangen 9.5 selepas makan MyNutreBasic.

3. Makan 1 biji MyNutreBasic pada sebelah lewat petang dengan air masak atau air kangen pH 7.0 sebelum makan malam atau sebaik waktu Maghrib. (Jika sekiranya anda menghadapi susah nak tidur dan rasa segar semacam selepas 2-3 hari pengambilan maka stop untuk petang dan maintain untuk pagi sahaja)

4. Makan 2 biji Piper Turmeric dengan air masak suam atau lebih baik dengan Air Kangen 9.5 pada sebelah malam 2 jam sebelum tidur

5. Pastikan air minum dengan kadar yang banyak sebaiknya Air Kangen 9.5

Selepas 7 Hari…

6. Sebagai cadangan tambahan sahaja. Pilihan anda nak ikut atau tidak. Start pada hari ke-7 ambil Air Kangen 11.5 segelas pagi sebelum makan pagi dan segelas malam sebelum tidur. Amalkan selama 3 hari berturut-turut dan kalau nak teruskan amalan ini pada hari-hari seterusnya pun boleh.

7. Pada hari ke-7 ambil ubat Zentel dan makan 2 biji selepas makan malam.

8. Continue makan Piper Turmeric dan MyNutreBasic mengikut sukatan dan masanya.

9. Minum air dengan kadar lebih banyak kerana dalam proses beberapa hari ini akan berlaku alahan kepada tubuh badan untuk penyelarasan dari pengambilan ini dan sebaiknya Air Kangen 9.5.

Selepas 15 Hari…

10. Pada peringkat ini makan Piper Turmeric 2 biji pada waktu pagi sahaja. (kecuali yang ada masalah berpenyakit dan sakit maka teruskan pengambilan pagi dan malam)

11. Pada ketika ini anda boleh buat pilihan samada nak teruskan dengan MyNutreBasic atau nak upgrade kepada MyNutreActive. Pilihan terletak pada anda untuk memilih kerana MyNutreActive akan lebih power lagi. Perhatikan perubahan diri dan di sini boleh tentukan pilihan anda. Sukatan untuk MyNutreActive sebelah pagi sahaja.

12. Pastikan minum air pada kadar lebih banyak dan sebaiknya Air Kangen 9.5.

13. Masa ini sudah boleh mula ukur dan monitor permasalahan diri seperti kolesterol, diabetes, darah tinggi, gout sakit urat atau apa-apa permasalahan yang dihadapi.

30 hari…

14. Makan Piper Turmeric dan MyNutre berterusan mengikut sukatan dan masanya.

15. Pada tahap ini anda boleh check kadar gula atau ukur tahap kadar level darah tinggi atau boleh ukur tahap kolesterol dalam tubuh badan.

16. Minum air dengan kadar banyak dan sebaiknya Air Kangen 9.5.

Selepas 30 hari…

17. Boleh teruskan pengamalan untuk mendapatkan efek yang berterusan. Cadangan penambilan berterusan kepada yang mempunyai masalah kesihatan atau yang hendak jaga kesihatan atau kepada yang pentingkan langkah pencegahan awalan kesihatan.

Panduan Terapi ini adalah sebagai panduan asas sahaja. Pengambilan boleh diubah mengikut kesesuaian kepada pengguna namun masa pengambilan sesuatu produk mesti ikut pada waktu dan masa yang ditetapkan. Tidak sesuai kepada ibu mengandung sahaja.


No comments:

Post a Comment