Saturday 18 May 2019

MASALAH KELAKIAN - Part One

πŸ‚πŸ‚πŸ‚πŸ‚πŸ‚πŸ‚πŸ‚πŸ‚πŸ‚πŸ‚

PERMASALAHAN KELAKIAN SATU NIGHTMARE…. Part One….

Asslm semua… ada saya nak sentuh sikit pasal permasalahan lelaki… tahu tak anda bahawa ramai lelaki yang bila mencecah umur 45 tahun dah ada masalah kelakian. Topik ni memang benar lelaki tak suka nak bincang namun ini adalah realitinya. Bila kekuatan lelaki hilang maka ramai yang mencari produk-produk untuk menambahkan kekuatan. Namun ramai yang salah pilih. 

Maaf topik ni tak berapa suka dibincangkan namun fahamilah kesejahteraan keluarga aka kesihatan juga bergantung baik kepada permasalahan ini. Saya nak bawa perbincangan ini dan saya ingin memberikan solusi-solusi alternatif serta solusi terbaik diperingkat jaga kesihatan dan juga menambahkan keharmonian keluarga semua. 

Izinkan saya bicara tentang ini….. kredit perbicaraan kita ini saya berikan kepada rakan group kita yang berikan maklumat2 ini – Pn Suhaila….. 

PRODUK ….  C _ N _ _Y ‘B’ dan PRODUK…. V _ M _X  adalah racun dan boleh mengagalkan kelakian dalam jangkamasa panjang dan buat selamanya…. Orang Lelaki takut tak…. Dan juga Orang rumah harus berasa takut jua…..

Semua pasti tahu nama ubat yang disebutkan atas ini. Hasil ujian yang telah dijalankan mendapati bahawa produk-produk ini telah dicampur palsu dengan bahan terlarang atau racun berjadual.

Jadi, sesiapa yang ada stok produk-produk ini dinasihatkan untuk hentikan penjualan dan pengedaran dengan serta-merta. Siapa yang sedang guna pun cepat-cepat dapatkan nasihat serta rawatan (jika perlu) dari ahli profesional kesihatan.

KENAPA YA?

Sebabnya, produk ini mengandungi bahan Tadalafil dan Sildenafil Analog. Racun-racun ini akan beri kesan-kesan sampingan seperti:
1.   Penurunan tekanan darah secara mendadak dan serius.
2.   Sakit dada, berasa loya dan pening semasa aktiviti seks.
3.   Pengambilan secara berterusan akan menyebabkan sakit hati dan kerosakan buah pinggang.
4.   Kehilangan penglihatan secara mendadak kemungkinan akan berlaku dalam sebilangan kecil orang yang mengambil ubat-ubatan yang mengandungi Tadalafil.

KALAU BEGITU BAHAYA, KENAPA AMBIL JUGA?

Tahu tak, tahap kesuburan lelaki zaman ini memang sudah semakin menurun. Kajian menunjukkan bahawa paras testosteron lelaki telah menurun selama beberapa dekad. 

Yang paling menonjol, kajian 2007 dalam Journal of Endocrinology and Metabolism Klinikal, mendedahkan kejatuhan SIGNIFIKAN dalam paras testosteron lelaki A.S. sejak tahun 1980-an, dengan paras purata menurun sebanyak kira-kira 1% setahun.

Saya akan sambung part 2 nanti pasal ini…. Cuma saya tak nak tunggu sehingga akhir baru nak beri solusinya… namun kalau sesiapa yang minat mai saya berikan solusinya… Solusi ini saya ada 2 amalan… Nak belajar tak…??? 

Amalan pertama adalah kesihatan jangka panjang serta amalan harian. Ia berupa produk dan mempunyai kekuatan dari segi kajian mendalam dan juga penggunaan bahan-bahan yang terbaik serta diperakui. Tahap syarikat yang mengeluarkan juga dari Syarikat 5 bintang… InsyaAllah nanti saya sharekan pasal ini.. Sapa minat boleh pm saya.

Dan yang kedua adalah booster yang formula saya sendiri akan berikan kepada mereka yang ambil dan amal produk di amalan pertama tu… baru saya beri formula ni… kena ada amalan pertama baru boleh ambil yang kedua ni…. yang ni pasti melompat lebih dr Viagra lagi… 🀣🀣🀣🀣... namun Natural dan selamat walafiat…. 

Wallahuaklam....

HNZL

No comments:

Post a Comment