Friday 10 May 2019

MYNUTRE PRODUCTS - QUESTION & ANSWER

🌷*PRODUCT MICRONUTRIENT FORMULA - MYNUTRE*🌷



Persoalan Yang Boleh Ditimbulkan Untuk Mengenali Produk MicroNutrient *“MyNutre”*…

A. Bilakah formula ini sebenarnya telah dibangunkan?

Pertengahan November 2017 dan sejak itu modifikasi formula produk disesuaikan dengan penggunaan terus kepada manusia dan juga hasil informasi yang diperolehi dari kajian-kajian selama 21 tahun lalu yang telah dibuat sebelumnya.

B. Mengapa ia telah dibangunkan?

Pada awalnya ia dibuat untuk mengatasi keletihan diri kronik, masalah pencernaan, mengantuk semasa memandu dan imsomniac. Namun setelah itu hasil dari penemuan-penemuan yang sangat memberangsangkan kepada masalah penyakit maka ia diperpanjangkan kepada sakit-sakit kronik yang lain.

C. Apakah hasil awal penggunaan produk?

Segera mengatasi keletihan kronik, memperlahankan penuanan, menyembuhkan masalah pencernaan, melemahkan sendi, berpeluh cepat, 90% pengurangan tangan rasa kebas (terutama selepas melakukan kerja keras). Ada setengahnya masalah berlarutan sehingga lebih dari 30 tahun yang lalu dan ia dapat membantu dalam beberapa waktu pengambilan produk.

D. Berapa ramai pengguna telah mencubanya?

Lebih daripada 100 orang individu telah diberikan untuk membantu mencuba dalam pembangunan produk sehingga ke tahap hari ini. Pada dasarnya produk adalah selamat kerana ia jenis Food Supplement atau makanan tambahan dari pemakanan harian biasa.

E. Berdasarkan pengguna percubaan, apakah hasil yang biasa didapati?

i. Membantu keletihan melampau yang biasa berlaku pada orang kencing manis walaupun pada tahun 70-an di atas
ii. Pengguna merasakan tekanan darah mereka stabil (dari 180 menjadi 120 selepas memakan dalam satu-dua minggu)
iii. Meningkatkan aliran darah, kebas, tambahan dengan urutan lembut akan sangat membantu
iv. Menyelaraskan saluran darah tersumbat dapat dilihat pada kulit dan menjadi lebih gelap selama beberapa hari sebelum kembali normal
v. Meningkatkan ingatan dan tumpuan
vi. Membantu sinus atau resdung atau elergik untuk beberapa pengguna
vii. Mambantu masalah Gouts
viii. Legakan kesakitan sendi lutut
ix. Kurangkan kemurungan
x. Menstabilkan tahap kolesterol (melalui peningkatan HDL: kolesterol baik)

F. Apakah kesan segera?

Reaksi yang berbeza untuk pengguna yang berbeza. Antara tindak balas yang biasa adalah seperti keletihan, berpeluh, sakit selepas beberapa hari menggunakan produk adalah proses penyesuaian sistem badan, beberapa hari kesakitan akibat ketegangan otot bagi mereka yang mengalami kemalangan dan kecederaan otot, berasa dahaga dan memerlukan lebih banyak air. Namun selepas dari ini penggunaan akan rasa satu perasaan baru dan satu reaksi tenaga dalaman yang buatkan anda rasa cergas dan aktif.

G. Siapa yang tidak disyorkan untuk mengambilnya?

• Orang yang mempunyai insomnia melainkan jika melatonin tersedia (Formulasi baru yang disebut Natural telah dan sedang dibangunkan), formula semula jadi tidak akan menjejaskan insomniac. Penggunaan natrium bikarbonat akan meningkatkan peningkatan pencernaan, mengurangkan cat buah pinggang dan menghapuskan insomnia untuk sesetengah pengguna
• Orang yang mengalami masalah pernafasan - meningkatkan metabolisme memerlukan lebih banyak oksigen, kecuali dengan mengambil vitamin E membantu dia mengurangkan keperluan oksigen, atau formula aktif yang lebih rendah (Fokus) mungkin berguna. Sebaliknya, sebaliknya memberi kesan kepada orang yang mempunyai masalah pernafasan kesan sejuk
• Orang yang mengalami strok kronik, penyusunan semula saluran darah menghasilkan lebih banyak haba di kawasan tersumbat. Ia mungkin memberi kesan yang teruk di otak daripada bahagian badan yang lain.
• Wanita mengandung. Alahan yang lebih teruk jika sekiranya pada awal mengandung.
• Maupun pada dasarnya ia tidak memberikan kesan –ve tetapi ia akan beri alahan yang akan menyebabkan keletihan melampau. Namun jika pengguna mampu bertahan dan melalui proses tersebut maka ia akan berikan efek baik selepasnya.

H. Berapa banyak rumusan yang berbeza boleh didapati?

3 formulasi yang berbeza:

1. MyNutreBasic - untuk fungsi otak yang lebih baik seperti pemikiran, membaca, menulis atau kerja pejabat yang memerlukan lebih perhatian dan kepekatan.

2. MyNutreActive - gaya hidup yang lebih baik untuk orang aktif atau orang yang mengalami masalah tidur, kebas dan paras kolesterol yang tinggi

3. MyNutreSuper - segera menghasilkan reaksi tenaga, berpeluh cepat, badan yang dipanaskan. Baik untuk kencing manis kronik, keletihan kronik, gouts, tahap kolesterol tinggi, orang yang memerlukannya memerlukan lebih banyak tenaga seperti petani, ahli sukan. Orang yang mempunyai kadar metabolisme yang lebih rendah. Tidak disyorkan untuk orang hiperaktif, atau dengan pengalaman strok.

I. Bagaimana untuk menggunakannya?

Pengguna boleh terus menggunakan MyNutreBasic dahulu 1 kapsul sebagai permulaan setiap pagi dan 1 kapsul lewat petang selama dua minggu. (Jika terdapat symptom yang hyperactive maka dinasihatkan kurangkan ke 1 kapsul sehari sahaja). Selepas itu boleh menggunakan MyNutreActive 1 kapsul pagi sahaja. Bagi pesakit kencing manis, gouts atau lain-lain memerlukan lebih masa untuk merawat sehingga ke 1-2 bulan berdasarkan kemudahan mereka. Selepas tempoh penggunaan berterusan, kekerapan boleh dikurangkan kepada 1 kapsul setiap pagi berselang seli hari bergantung kepada matlamat individu.

J. Bolehkah pengguna meningkatkan pengambilan serta jenis rendah ke tinggi?

Ya boleh. Ia banyak lebih bergantung kepada penerimaan dan kesesuaian tubuh anda dalam berinteraksi dengan produk. Anda boleh ambil MyNutreBasic dahulu selama 2 minggu atau 1 bulan dan tingkatkan ke MyNutreActive selama 1 bulan dan jika anda nak tingkatkan lagi ke MyNutreSuper selepasnya maka anda boleh lakukan selepas itu.
Jika memanjangkan penggunaan sama ada MyNutreSuper atau MyNutreActive membuat rasa sakit akut pada bahagian organ atau badan tertentu yang menunjukkan kegagalan pada organ tertentu, sila tukar ke gred rendah. Contoh MyNutreSuper ke MyNutreActive.

K. Apakah cadangan lain?

a) Urut lembut pada urat saraf pengguna akan membantu aliran darah ke sistem badan yang lebih rendah.
b) Urut pada sendi sakit, otot akibat kecederaan sebelumnya akan membantu mempercepat proses pemulihan
c) Mengambil ubat cacing seperti Zentel untuk menghilangkan cacing usus disyorkan sekali setiap 3 bulan. Parasit ini biasanya bersaing dengan badan kita untuk nutrient. Ia makan Nutrient yang kita ambil ini.
d) Jumlah kecil natrium bikarbonat membantu meningkatkan penghadaman, penggunaan harian berguna untuk sesetengah orang.

L. Adakah sesiapa yang TIDAK merasakan apa-apa selepas mengambil formula MyNutre?

Ya ada. Biasanya dalam 5% ke 10% sahaja daripada jumlah pengguna yang akan tidak berasa apa-apa. Orang yang mempunyai alahan kronik adalah anatara orang yang tidak berasa apa-apa perberbezaan. Selain dari ini faktor darah juga mainkan peranan seperti orang yang berdarah A dan AB yang mana perut mereka tidak menghasilkan cukup asid untuk bantu Pepsin meleraikan protein.

Selain dari itu majoriti akan sedikit sebanyak akan merasa efek dengan pengambilan produk MyNutre ini. Efek adalah salah satu keberkesanan produk dan pada peringkat awalannya ia adalah sebagai Healing Crisis yang akan dihadapi sebelum efek +ve yang akan dirasai oleh pengguna.

No comments:

Post a Comment