Wednesday 27 July 2016

ANTIBIOTIK SEMULAJADI....

This Is The Antibiotik Semulajadi Maha Berkuasa Ever -  Membunuh Semua Jangkitan Dalam Badan!

Ini tonik kuat tarikh untuk era zaman pertengahan, era di mana orang meninggal dunia dari segala macam penyakit. Ia sebenarnya antibiotik yang membunuh bakteria gram-positif dan gram-negatif. Ia mempunyai kebolehan antibiotik dan antikulat yang kuat, meningkatkan peredaran darah dan aliran limfa. Ia adalah pilihan yang terbaik untuk melawan jangkitan candida.

tonik ini telah membantu ramai orang untuk melawan pelbagai jangkitan dan penyakit, supaya kuasa pemulihan yang tidak boleh dipertikaikan.

Apa yang boleh tonik ini menyembuhkan?

Tonik ini menyembuhkan banyak penyakit kerana penambahbaikan peredaran darah dan tindakan pembersihan darah. Ia telah membantu berjuta-juta sepanjang sejarah. Rahsia terletak pada kombinasi yang betul berkualiti tinggi, semula jadi dan bahan-bahan segar. Ia menguatkan sistem imun dan bertindak sebagai anti-virus, anti-bakteria dan ubat antikulat.

Master tonik - resipi

Its disyorkan untuk memakai sarung tangan semasa penyediaan kerana lada cili. Juga, berhati-hati dengan bau yang kuat kerana ia boleh merangsang sinus anda seketika.

bahan-bahan:

2 sudu besar kunyit serbuk atau 2 keping akar kunyit

700 ml. apple cider cuka (organik)

¼ bawang putih dicincang halus

¼ bawang dicincang halus

2 lada cili sangat panas segar

¼ halia parut

2 sudu lobak pedas parut

Persediaan

Campurkan semua bahan kecuali cuka ke dalam mangkuk, kemudian memasukkannya ke dalam balang Mason. Tuangkan cuka epal cider, mengisi campuran ke atas. Ia adalah yang terbaik jika 2/3 daripada campuran yang diperbuat daripada bahan-bahan kering dan selebihnya adalah cuka. Tutup balang dan goncang. Simpan di tempat yang gelap selama 2 minggu dan goncang beberapa kali sehari. Selepas 2 minggu, memerah dan ketegangan campuran dengan kain kasa ke atasnya. Jangan membuang campuran kering, menggunakannya untuk masak pula, atau mencampurkannya dengan minyak zaitun untuk membuat sos salad.

Penggunaan

Rasa yang sangat kuat, jadi anda boleh makan sepotong lemon atau oren selepas ia untuk menenangkan perasaan terbakar di dalam mulut. Berkumur dan menelan campuran, tetapi tidak mencairkan dengan air. Mengukuhkan sistem imun atau melawan selsema, ambil 1 sudu teh setiap hari. Meningkatkan jumlah yang secara beransur-ansur sehingga anda mencapai dos 1 gelas kecil sehari. Jika anda mempunyai penyakit yang lebih serius atau jangkitan, ambil satu sudu 5-6 kali sehari. Ia adalah selamat untuk kanak-kanak dan wanita hamil dalam dos yang kecil.

Kesihatan manfaat daripada bahan-bahan yang digunakan

Kunyit merupakan rempah berkesan yang besar apabila digunakan terhadap jangkitan dan boleh mengurangkan keradangan. Ia menghalang perkembangan kanser dan mencegah demensia. Ia amat berguna untuk orang dengan sakit sendi.

Bawang putih adalah antibiotik yang kuat dan mempunyai banyak manfaat kesihatan. Ia hanya mensasarkan bakteria yang tidak baik dan mikroorganisma dalam badan dan menggalakkan tahap bakteria baik. Kerana ia adalah ejen anti-kulat yang kuat, ia memusnahkan apa-apa antigen atau patogen.

Bawang mempunyai tindakan yang lebih ringan tetapi sama seperti bawang putih. Mereka membentuk duo kuat bekerja bersama-sama.

Lobak pedas adalah herba kuat yang sangat berkesan untuk paru-paru. Ia membuka saluran sinus, di mana selesema biasanya bermula.

Halia adalah perangsang peredaran darah yang besar dan mempunyai ciri-ciri anti-radang.

lada cili yang besar untuk edaran. Mereka menghantar ejen antibiotik mereka untuk melawan jangkitan di mana diperlukan.

Apple cider cuka - walaupun Hippocrates, bapa perubatan, cuka digunakan sekitar 400 SM. Ia berkata, beliau hanya digunakan cuka epal cider dan madu.

Apple cider cuka diperbuat daripada epal masak segar yang kemudian diperam dan melalui proses yang ketat untuk membuat produk akhir. Ia mengandungi pektin, serat yang boleh menurunkan kolesterol dan mengawal tekanan darah.

Kalsium diperlukan apabila seseorang meningkat umur, dan epal cider cuka membantu pengekstrakan kalsium daripada makanan yang membantu untuk mengekalkan kekuatan tulang. Kekurangan kalium boleh menyebabkan pelbagai isu termasuk keguguran rambut, tulang rapuh, resdung dan lain-lain

Apple cider cuka kaya dengan kalium dan lebih

Jika anda menggunakan epal cider cuka kerap, isu kekurangan kalium boleh diatasi dengan mudah. Kalium membuang sisa toksik dari badan.

Beta-karotena mencegah kerosakan yang dilakukan oleh radikal bebas dan mengekalkan kulit. Apple cider cuka adalah hebat untuk kehilangan berat badan juga. Ia memecahkan lemak dan menyokong proses penurunan berat badan semula jadi.

Apple cider cuka mengandungi asid malic, berkesan dalam memerangi jangkitan kulat dan bakteria. asid malic larut deposit asid urik dari seluruh sendi, dan asid urik kemudiannya disingkirkan daripada badan.

Adalah dipercayai bahawa epal cider cuka telah digunakan dalam keadaan seperti sakit kepala, sembelit, arthritis, tulang lemah, gangguan pencernaan, kolesterol tinggi, cirit-birit, ekzema, sakit mata, keletihan kronik, keracunan makanan ringan, keguguran rambut, tekanan darah tinggi, obesiti dan banyak isu-isu lain.

Tonik induk adalah kombinasi yang terbaik untuk melawan semua syarat-syarat ini. Melindungi kesihatan anda secara semula jadi.

No comments:

Post a Comment